My best friend

عاشقانه من و پدرم با خدا

just love god and father

  Today I wanna introduce my best friend to people of the world  .........the best god's gift .....the best adviser...... the best brother.........the best friend ......and the best of the best he is my  dad.....god.....thanks for give  that father to me he is the best father and I really dont know how to thank  god for this gift ...if he go I  died and Im sure about  that ........ guys plz be friend    with your  family and your father when you be friend with them you  understand they are the best friend  in the world .........I love you fther 

 



نظرات شما عزیزان:

mohadeseh
ساعت20:29---10 دی 1394
تووووپ تووووپه ب وبم سر بزن

فهرست به روز ترین نویسندگان
ساعت17:02---29 آذر 1394
من کمکتون می کنم تا افراد بیشتری از سایت یا وبلاگت بازدید کنند... کافیه سری به سایت من بزنی

تنهاترین تنها
ساعت18:45---27 آذر 1394
لایک...!

شیک و پیک
ساعت17:10---26 آذر 1394
سلام بر مدیر خلاق این وبلاگ ، برای افزایش بازدید وبلاگت فکری کردی؟ اگه میخوای خیلی آسون و بی دغدغه آمارت بالا بره بیا خودت رو توی صفحه ما لینک کن ، قول بهت میدم ظرف بازدید دو برابر میشه ، یه بار امتحان کن
پاسخ:mrcc az nazareton lotfaan baraye in k az webton bazdid she adresesh ra niz bnvisid


سارا
ساعت16:50---26 آذر 1394
وبت خوجمله
پاسخ:mrc az bazdidet ...........web to ham khoshmele


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 26 آذر 1394برچسب:,ساعت16:3توسط 2lover | |